Krok po kroku



Wykorzystaj swoje stopy, ciesz się krajobrazem, utrzymaj dobrą formę i spędź czas z przyjaciółmi - czas na spacer! Jesteś gotowa?

Spacerowanie to część zdrowego trybu życia i jeden z najprostszych sposobów na zachowanie kondycji.

Dokąd się wybrać?
Na plażę: chodzenie po piasku jest świetnym ćwiczeniem,
które wzmacnia stopy i łydki.
W góry: zgubisz zbędne kilogramy i poprawisz ogólny stan zdrowia.
Do parku: prawdziwy relaks, zwłaszcza jeśli mieszkasz w mieście.

Wybór skarpet
Najlepsze skarpety to takie, które wykonane są z materiałów oddychających. Wybierz skarpety bezszwowe lub z płaskimi szwami, które nie powodują odcisków. 


Odpowiednie obuwie
To ważne, by dobrać obuwie odpowiednio do rodzaju nawierzchni, tak by podeszwy mogły amortyzować wstrząsy i zapewnić właściwe podparcie dla Twoich stóp i kostek. Ponadto buty muszą być elastyczne, o stabilnym i wygodnym obcasie.


Nie zapomnij o muzyce
Wybierz swoją ulubioną ścieżkę dźwiękową do spaceru, żeby muzyka napełniła Cię energią.


Użyj krokomierza
Może się przydać do liczenia Twoich kroków i pomoże w ocenie Twojej sprawności.

Pamiętaj o prawidłowej postawie
Trzymaj głowę podniesioną i nie pochylaj się do przodu.

Masaż stóp
Kciukiem i palcami wykonuj okrężne ruchy na kłębie stopy, a mocniej uciskaj piętę i podeszwę. Zacznij od góry i masuj ku czubkom palców nie zapominając o bokach stopy.


Odśwież swoje stopy
Scholl Fresh Step Dezodorant do stóp ma długotrwałe działanie dezodorujące, utrzymuje suchość stóp i minimalizuje nieprzyjemny zapach przez cały dzień.